Saturday, October 30, 2010

Indahnya fotografi 2

emm... baiklah. untuk mengelakkan orang cakap 'eleh... betul ke si far ni edit ni?'... 'ntah2 gambar tu memang dah cun pastu dia tulis2 je kat atas, itu kalau macam tu aku pon boleh buat!'... dan sebagainya yang berunsur musykil...

haiyakkkk.... meh saya tempis! berkerut2 saya cari dan cari belek sana belek sini. nak cari gambar raw! sebagai bukti! fuhh... jumpa pon. seketul kat sana seketul kat sini... yang penting jumpa!

ni dia gambar2 raw sebelom make over jadi macam kat entry Indahnya fotografi. hah sekarang percayalahhhhh..... (nyanyi lagu siti)



jeng...



jeng...



jeng...



yang 3 ketuls nih gambar sendiri tangkap leleh punya. pakai compact camera casio exilim je.
















encik boypren sebagai model.
















roommate encik boypren sebagai model. (ni encik boypren yang tangkap)
















gabungan model2 di atas.


yang ni pulak hasil tangkapan encik bart dengan dslr cap nikon nye (tak ingat nikon ape).










































gambar gunung ganang tuh (tempat tuh nama grand canyon ye) saya tak jumpa yang raw. so saya letak ni la sebagai contoh sebab file dia pon DSC maknanya pakai dslr nikon la kot. tapi saya tak pasti siapa punye (yang pasti member saya jugak). hemm pinjam ye awak.















encik bart sebagai model.


so boleh nampakkan beza. yang pakai compact camera tu memang banyak saya edit. tapi yang dengan dslr ni touch up sikit je pon dah cukup.

ahhh.... lega dapat tunjuk bukti... hoooyeaaahh!

p/s: saya edit pakai microsoft office picture manager je. untuk effect yang fancy2 saya pakai picnik.com.

4 comments:

taufiq said... [reply]

kenapa mesti badeghou.. kenapaa

farhah adeli @ far said... [reply]

hahahah... badeghou kan fofular.

Unknown said... [reply]

macam pena tengok la tempat ni. kat cite Boys Over Flower =)

farhah adeli @ far said... [reply]

haha ye ke. boys over flower yang cite korea tu ek. maybe korea pon same ng us. huhu. bile la boley pegi korea ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...