Tuesday, October 26, 2010

Saya nak like!

kadang2 bila saya baca blog orang lain. eh bukan stalk tau! membaca kan amalan mulia. hehe. saya tercari2 button like. mane ni... ish mane ni. xde pon! then lepas tu baru sedar. "eh ni bukan facebook la". alaaaaaaaaaaaaa... (ni betul2 tau saya mengeluh panjang!)

saya nak like! nak like jugak! kan best kalau boleh like2 macam kat facebook kan? sebab kadang2 kita macam suka baca tapi tak tau nak komen ape. (ok sebenarnye malas!) sape yang jaga keharmonian dan urus niaga (maksud saya menguruskan) blogger.com ni. google ke? sape2 je la. ada aku kisah! muahaha... tapi patutnya kena jadi macam Mark Zuckerberg la baru canggih! pastu dan dan je jadi kaya. unsur jeles di sini ye. 

saya belum abis cakap. ada lagi! macam ni... walaupon saya ni dah lama menulis blog. uhuk...uhuk... tengok tuh. dah tua veteran pon di alam blog ni tapi saya blog untuk sendiri2 je. ala2 macam diari. esok2 boleh tunjuk kat anak cucu. InsyaAllah... hehe. dan cuma baca blog kawan2 je. peduli ape blog orang lain yang fofular2 tuh yang ada beribu riban followers tuh. (ada aku kisah!) okeh itu dulu! sekarang ni macam best pulak stalk baca blog dorang. rasa ingin tahu jeles kenapa dorang tuh fofular. (semangat berkobar2). kan saya dah cakap "membaca amalan mulia". teehee... lepas ni kalau saya pon fofular best kan. pejam mata senyum! hemm berangan le tuh!

oh petang tadi saya pergi KB mall. nanti saya cerita ye. cerita bergambar lagi.

2 comments:

taufiq said... [reply]

apa lagi, request penulis tu untuk letak Like! button teross

farhah adeli @ far said... [reply]

haha. betul la tuh. kena request nih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...