Saturday, October 30, 2010

JOM PARKING KAT BLOG BEN ASHAARI

emm... mulanya sangat segan nk buat entry ala2 contest ni. sebab saya ni masih lagi bayi yang terbaring kat atas tilam. merangkak pon x reti lg. T_T ... abaikan entry dahulu kala yang lebih kepada self-esteem (hey memang dulu ini macam diary ok!) dan sekarang saya nak belajar dunia blogging ni. dunia sharing caring ni ok. supaya blog ni lebih bermanfaat! oh tiada niat untuk mencari publicity hanya mengambil kesempatan. hehe... dah lama tahu pasal program ni tapi ignore je sbb keseganan yang menebal. tapi bila encik ben membuka peluang terakhir...mungkin (ish macam saje je nak suruh saya pikir balik... grrrr).

berpegang pada kata2 ni,
"which hurt the most: saying something and wishing you had not,
or saying nothing and wishing you had?"

my answer: definitely saying nothing wishing you had la akan terasa sakit pedih ibarat dicucuk duri cactus. walau tak berdarah tapi bisa nye sungguh... berbisa! (pengalaman sendiri -_-) aduhhh... 

jadi saya pon memberanikan diri to join the club! oh lupe pulak. ini blog header ben ashaari. sebelom ni saya dah cakap pasal blog ni kat entry 'tulis blog pon boleh popular' kan. blog yang penuh kontroversi ni. sehari berkali-kali saya terjah sebab berkali-kali abang ni update. pandai2! good strategi.













buah cempedak di luar pagar,
amik galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan.

sekian.

p/s: encik boypren. jangan jeles saya letak gambar abang ni ye. jangan risau ni laki orang. =p

2 comments:

CIK TOM said... [reply]

bagus join..nati leh up trafik..dunia blogging xboleh malu2..kena rajin join pe2..boleh tmbh kawan baru..btw good luck dear!

farhah adeli @ far said... [reply]

thanks cik tom.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...