Saturday, January 1, 2011

Motivasi tahun baru... selamat datang 2011!

assalamualaikum...

2011... baru hari pertama kau dah bagi aku satu kejutan. dekat seminggu aku patah semangat untuk menulis blog sebab broadband aku gila!. tiba2 hari ni umur kau baru 12 jam lebih dan kau dah buat aku gembira. dan tersenyum.

2011... aku dapat rasakan kau akan memberi aku lebih banyak kejutan yang pastinya aku harap positif. baiklah... apa kata kita jadi bff.

2011... banyak harapan aku untuk kau. mari kita sama2 usahakan semua impian aku sebelom kau tinggalkan aku. dan banyak sungguh wishlist aku nak dari kau. aku nak itu aku nak ini. janji kau akan bagi aku semuanya ye.

2011... aku yakin dengan kau. tolong jangan hampakan aku. jangan lunturkan semangat aku. aku akan berusaha tapi aku perlukan sokongan kau.

2011... terima kasih bagi aku motivasi. setiap kali aku kecewa dan hampa dan rasa lemah. aku akan dengar lagu tu. tak sangka selama ni lagu tu hanya sekadar lagu yang memberi kesedaran. tapi sekarang aku sudah jadikan ia lagu motivasi. ye aku sudah wujudkan 'playlist motivation' dalam ipod aku. semua kerana kau.

2011... hari ni aku dapat rasakan semangat baru. hati aku mata aku semua pon tersenyum. jadi aku harap 364 hari lagi bersama kau akan buat aku terus tersenyum. janji ye.

2011... kau nak tau apa lagu motivasi aku maksudkan tadi. InsyaAllah. ye lagu yang dinyanyikan maher zain itu. bila dengar lagu ni pasti hati aku turut mendengar. dan aku kembali bersemangat. mari kita dengar sama2.

InsyaAllah
by Maher Zain
Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can`t see which way to go
Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side

Insya Allah3x
Insya Allah you`ll find your way

Everytime you can make one more mistake
You feel you can`t repent
And that its way too late
Your`re so confused,wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame

Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insya Allah3x
Insya Allah you`ll find your way
Insya Allah3x
Insya Allah you`ll find your way

Turn to Allah
He`s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don`t let me go astray
You`re the only one that showed me the way,
Showed me the way 2x
Insya Allah3x
Insya Allah we`ll find the way


p/s: selamat tahun baru untuk semua blogger. semoga tahun 2011 ni lebih bermakna. =) kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan. jadi insyaAllah kalau kita berusaha kita akan berjaya mencapai impian kita. semua orang dah update blog pasal azam baru wishlist baru. aku pon ada tapi rahsia! hehe... bila berjaya baru aku akan cerita kat blog. hee... ^_^


2 comments:

keryoki said... [reply]

welcome 2011 !!

farhah adeli said... [reply]

keryoki: selamat tahun baruuuu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...