Monday, January 31, 2011

Mari makan ais-ce-yem! hihi...

assalamualaikum....

waduh... lama sungguh sih aku gak nulis entri baruk!
hey... hey... aku masih menulis k. bukan nak berhenti menulis. sebenarnya aku malas yang amat nak online. sebabnya duk layan game 24/7. muahahaha... bila game sume dah abis. nak download pon da tak boleh. baru la aku tercari2 nak buat apa.

maka... agaklah not in the mood tiba2 nak tulis sesuatu yang datang dari lubuk hati kan. makanya juga aku pon menulis lah entri... contest ni! wiii... wii....

i love ice cream contest

korang suka makan ais-ce-yem tak? aku sukaaaaaaa yang amat. satu pint aiskrim tu sekali ngap jek. tau tak satu pint tu besaq mana? kalau tak silap dekat 500mL la. heavenly cool beb!


ni la satu pint.... arghh... rambang mata tak tau nak yang mana! tapi strawberry cheesecake sedap! chubby hubby sedap! chunky monkey sedap! cheesecake brownie sedap! emm... sume sedap la. seyes almost sume yang ada kat atas ni aku dah ngap! *tutup mata ingat kenangan makan aiskrim sampai habis satu pint* 

ben & jerry memang superb ah... kalau orang len tergila2 haagen daz tapi aku lagi suka ben & jerry. sume flavour dia fun! tapi kalau secara general... favourite flavor aku chocolate chip cookie dough... especially brand pennstate creamery punya. oh heaven3... university aku ada brand ice cream sendiri. nama dia pennstate creamery. emm... len kali la aku cite pasal creamery ek. dah lari topik pulak ni. ni entri contest je. hua... hua...

tapi tu sume dulu ar. masa aku takde kesedaran sivik lagi. haha. sekarang aku dah jaga makan. ececee... fast food... jajan... mende2 tak sihat ni sume aku dah jarang ngap dah. tapi... T_T... aku tak mampu meninggalkan kenikmatan aiskrim... cuma makan sikit le... dah tak ngap satu pint dah. huhu. seyes weh aiskrim punya kandungan lemak lebih dari 100% tau. scaryyyyy...

***************************************************************
jom join i love ice cream contest ni... kalau nak join... jom tengok blog ni. ikut je syarat2 dia then siap! cepat2 dah nak tutup dah. hehe... ok since dia nak gambar makan ais-ce-yem. aku pon letak le gambar kat bawah ni. memang teramat melayani kenikmatan ais-ce-yem ahh... yummmm!!!!

oh ice cream will u marry me? yes i do!
i do too!!!

=D

 k taaaa.... 

2 comments:

Amie Amisya said... [reply]

wah.. cam sedap je ais krim tu. wee~ terima kasih join eh. semoga berjaya.

Unknown said... [reply]

gud luck dear :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...