Tuesday, December 14, 2010

CONTEST MANISNYA SENYUMAN

assalamualaikum uolsss~~~
oh lamanya tak update. saya balik kampung so broadband kurang berfungsi. semalam balik rumah dengan semangat berkobar2 tapi broadband tak bagi kerjasama jugak! grrrr... tak nak kawan! geram punya pasal terus tutup dan main game The Sims 3! heee.... suka... ^_^

----------------------------------------------------------


ni entri ringan2 je.... entri contest!

contest senyum lagi. hehe... senang sangat nak join contest ni. sesapa yang nak join boleh tengok kat sini, CONTEST MANISNYA SENYUMAN. pastu bukak folder my pictures uolss dan carilah gambar senyummmm... hehe. senang kan. oh lagi banyak senyuman lagi bagusss. =)

lepas godek2 gambar2 lama... emm banyak je gambar senyum tapi nak cari yang betul2 kaw memang susah. banyak senyum2 posing je. nak cari gambar senyum yang original... nak nampak ceriaaaaa je... hehe... pastu terjumpa gambar tahun lepas yang buat saya rinduuuu sangat nak hang out ngan kengkawan2 dan snap gambo banyak2. T_T

miss the old days... we talk we laugh and we SMILE!!!
gambar ni masa pergi summer picnic kat wipple dam. sebuah tasik yang boleh mandi manda di pedalaman pennsylvania tidak jauh dari penn state. tapi hari tu pergi bersuka ria makan2 potluck ramai2. tak mandi manda pon. ohhhh.... rindu... rindu... rindu!!! T_T

eh nampak saya tak? kalau nampak zebra nampak la saya. heeee.... ^_^


tag:


p/s: saya suka picnic... saya suka tempat2 yang hijau dan ada air. sangat menenangkan... make me smile all day!


4 comments:

Aefa Aerisya said... [reply]

ok. thanks sbb sudi join contest. all da best ye untuk senyuman ni :)

farhah adeli @ far said... [reply]

aefa: hehe tenkiu for the contest jugak. ^_^

CIK TOM said... [reply]

good luck!!
memang semua senyum manis2 :)

farhah adeli @ far said... [reply]

cik tom: tenkiu cik tom. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...