Sunday, December 5, 2010

Cerita Cinta Tiga Hari (part 3)

mencik la... susah betul nak mengarang (bajet pro writer sat!). dah berhari2 nak online susah bangat. eh silap... online boleh... setakat nak buka fb email ym blog dua tiga kerat boleh je... tapi ada ke patut nak tulis new post pon tak boleh! ape ke dengki sangat dengan aku ni. haihhhhh~~~ pastu cian game2 facebook aku sume dah huru hara sebab tak leh buka. T_T

eh… ASSALAMUALAIKUM~~~ ok from now on aku akan bagi salam dulu kat setiap post sebab well… aku nak berubah menjadi lebih muslimah… keh… keh… jawab fon pon tak pernah bagi salam so apa kata kita mulakan dengan blog. Kring… kring… Hello? Hey! I’m serious ok! (dah beli stoking tangan jugak tau!)

ok sebenaqnye malas dah nak cite part 3 ni bila duk tertangguh je tapi kalau tak de part 3 cacat la pulak sebab nama pon cerita 3 hari kan. so lets make it short and simple bebeh...

mata ku silau... au... au... 

sila abaikan ketembaman terlampau dalam gambar di atas. T_T hah...korang tau tak kat mana ni? pernah sampai sini? blom? ek eleh... aku dah pergi dah (berlagak!) ^_^ hari ketiga kitorang pergi i-city kat seksyen 7 shah alam. siang hari aku pergi biocareer so kitorang keluar malam kejap. sebelom tuh dinner kat Pak Li Kopitiam dulu. walaupon aku dah kenyang gile tapi aku order jugak mee goreng mamak kat situ. pelik sikit cara dia masak tapi sedap gak. tapi aku tak leh habiskan sebab dah kenyang sangat. membazir je kan. T_T

ramai sungguh manusia... eh hai awak

cantik giles kan... sangat colorful dan terang benderang dan indah dan waooo... dan... ahhhhhh... nak pengsan! (teruja) bagi korang yang blom sampai ke i-city ni... kalau nak masuk sini kena bayar 10 ringgit per kereta (per motosikal jugak kot)... entry fee dia tak kira ikut kepala so baik korang sumbat reramai dalam sebiji kete dan tak yah la nak buat konvoi nak tayang kete masing2 ye. rugi je. paling jimat kalau korang naik lori je reramai... sumbat je sampai jadi macam sardin dalam tin. hehe... jimat oi! 

ish nape ada orang kat belakang pulak... kacau je!

seyes aku teruja giles dengan tempat ni... senang je nak gembirakan aku kan. sebab aku macam budak kecik yang senang gile excited. tapi encik boypren suka cakap tempat ni lame! (eh bukan lama tau 'lame' in english tau). menyampah! i loike jeeee... tak kira nak datang sini beribu2 kali lagi. i-city ni kalau siang hari memang tak de maknanya (no meaning)... ye la watpe nak buka lampu2 tu siang2 kan. so kalau nak masuk free datang le siang ye. tapi hampeh takde pe2 la. ade props pokok2 dan replica2 binatang2 comel je. lampu warna warni tak de. tak indah la awak! so kena datang malam jugak. 

ahhh... cantikkkk nyeeee...

tengok gambar pon aku masih lagi rasa teruja... nak pergi lagi. kepada ibu2 bapa2 bawa la anak2 awak datang sini ye. kompem dorang suka. sebab saya suka! gentleman2 sekalian bawa la awek korang dating kat sini ye. sebab awek korang mesti suka punya. kalau dia tak suka. dia bukan perempuan! hah tak tau!! and ladies ajak la boypren korang dating kat sini ye... 

pokok beruban putih ni nampak suci je

kat sini pon ada kedai2 makan... boleh la dinner. lain kali aku pon nak dinner kat tempat yang indah ni la. pastu ada gerai2 jual barang comel2 dan pelik2... dan sume barang tuh mesti yang bercahaya2 punya. lip lap lip lap... lap lip lap lip... omel cangat! kesimpulannya tempat ni amatlah meriah... dan rasa bahagia je jalan2 kat sini. especially dengan yang tersayang... auwwww~~~~


rasa nak petik je lampu2 ceri ni

ok... habis sudah cerita tiga hari yang bahagia ni... sekarang encik boypren sibuk dengan kerjayanya... dan pasti la makin susah nak jumpa. T_T awak... saya doakan awak yang terbaik dan murah rezeki sentiasa supaya boleh la cepat2 masuk meminang. heee... ^_^ malu!





6 comments:

CIK TOM said... [reply]

i-cityy best!!cik tom pernah pergi sana masa pertengahan tahun baru ni..

farhah adeli @ far said... [reply]

cik tom: jom pergi lagi cik tom. ^_^

FarhanaFabulous said... [reply]

i-city memang besh la..pena pegi jugakk !

farhah adeli @ far said... [reply]

farhana: best kan. =)

kerangRebus said... [reply]

i city!lahai..teringt ri tu xdpt ikut member..sbb ade hal..haih..sadisnyewww

farhah adeli @ far said... [reply]

kerangrebus yang sedap dicicah sos: xpe... nanti pergi ye. kena jugak pergi. hehe... cantik sgt tempat ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...