Saturday, November 27, 2010

Cerita Cinta Tiga Hari (part 1)

patut nya tajuk tu cerita dating tiga hari... ada aku kisah? muahahah... cerita cinta lagi sweet kot. seperti diwar-warkan ari tu aku dating tiap2 hari sampai tak update blog. so what aku nak cerita pasal aku dating... walaupon aku  bukan selebriti tapi at least aku tak sorok2 macam selebriti kan. teehee... ^_^

"cedapnye waffle kaya dengan butter ni" kata encik boypren.
1st day pergi buat medical check up encik boypren kat shah alam  jap dua jam. lepas tu lepak kat sunway piramid sampai petang. 

over gila expresi muka. makan waffle peanut butter coklat je kot. daa!
sebelom tengok wayang kena alas perut dulu sebab nak makan proper tak sempat. movie 'Unstoppable' dah nak start. ok seriously movie tu memang awesome powsome. best gempak gila cun! dah lama tak tengok movie best. sesapa yang belom tengok sila la tengok. aku bagi 10/10. 

OMG... apsal tembam sangat ni! lepas raya berkilo2 berat aku naik dan terang2 dia pegi kat situ... bila pipi dah besar dari mata. 
 rambang mata kot tengok baju cantik2 tapi harap beg je besar isi takde. kalau aku ada magic tukar daun jadi duit kan best. T_T aku siap declare nak beli ada sebiji kedai kat situ. bukan nak jadi tauke kedai tapi nak jadikan kedai tu wardrobe aku. arghhh... nak shopping!

asam laksa from laksa shake shack. 
boleh tahan gak asam laksa ni. satu set sekali dengan bandung cincau dengan otak-otak dua batang. aku makan sampai licin maknanya sedap le kan. kalau tak sedap aku tak makan. eh ye ke tapi rasanya sume makanan aku cakap sedap. ^_^

haiyaa... encik boypren nape lu potong kepala gua. 
lepas tengok movie kita makan dulu. sebelom makan kita posing dulu. lepas makan kita lupa posing. hooyeahh! ular sawa kekenyangan.

hak ni encik boypren punya. nasi ayam something2.
encik boypren tak suka makan laksa so dia order nasi ayam ntah apa nama ni. sedap gak la. nasi ayam ni special dia kat sos ayam tu je kot.

amik lu! tadi potong kepala gua ye. gua potong kepala lu jugak!
lepas makan ni aku tak ingat kitorang buat apa. cam terus balik je. penat jalan sebab aku pakai wedges tinggi baru beli tuh. ada kat entri ni. sampai aku lagi tinggi dari encik boypren. hehe.

eh apasal macam dah panjang sangat entri ni. baru hari first. hehe. ok terpaksa la dibahagikan kepada part2 pulak. sekian untuk part 1. 

-_-'

2 comments:

budinol said... [reply]

teehee... ^_^

farhah adeli @ far said... [reply]

ciss.. mcm penah ku lihat statement itu. tapi di mana ye. plagiarize!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...