Tuesday, November 9, 2010

SUAI KENAL BLOGGER .. ANDA BERMINAT ?


sekali lagi saya menyertai program encik ben ashaari ni. kali ni program suai kenal plak. ala2 orientation untuk blogger baru. dan macam biasa saya menjadi orang yang hujung2 baru decide nak join padahal dah tau pasal ni masa entri tuh first keluar lagi. bila dah dekat2 final call baru nak join. -_-'

ok bagi korang yang sampai sini dari blog abang dalam gambar di atas... jangan cakap 'eleh blog lama pon nak join gak'. sebab sememangnya blog ni dah lama wujud. tapi hakikatnya baru 2 minggu ni saya join the real world of blogging k.

jangan lupa tinggalkan ucapan di kotak jeritan shoutbox ok. saya pasti akan menjejak awak2 semua. 

p/s: jangan la baca entri tahun2 lepas ye. malu i. ^_^

10 comments:

efa said... [reply]

salam kenal kamo0 :)npa malu hehehe...sya lg la malu entry2 yg lalu kekeke :)

CikSpek said... [reply]

hye. salam kenal. pasni blh la saling menerjah blog. hehe. ;)

ynn said... [reply]

salam kenal ya...;d

Azrul Hisham said... [reply]

salam ziarah... :)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

Nur Azila Ismail said... [reply]

salam perkenalan ya :)

singgah dari Ben Ashaari Blog :)

.::cEriTeRa HatiKu::. said... [reply]

salm perkenalan..
snggah dari blog ben ashaari..
jmpt la ke blog sye=)

farhah adeli @ far said... [reply]

efa: salam kenal... hehe... malu sebab entri mengarut je. T_T

miss pikon: salam kenal... boleh2 kita main terjah2 ye. ^_^

rieyana ynn: salam kenal... =)

farhah adeli @ far said... [reply]

azrul hisham: salam... nnti saya pergi guling kat sane ye.


azila: salam kenal...


ceritera hatiku: salam... nnti saya singgah. =)

farhah adeli @ far said... [reply]

suzie sanji: salam kenal.... =)

Puteri Iqa Izyan said... [reply]

wewitt..salam singgah dari saya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...